147. – Ĉu la
morto kaŭzas neatenditajn ŝanĝojn kaj certajn rapidajn aliiĝojn, kiel
dezirinde?
– La morto ne
havigas statojn miraklajn al nia konscienco.
Elkarniĝi estas
ŝanĝi sian sferon, kvazaŭ iu translokiĝus de unu urbo al alia, tie en la mondo,
kaj tiu fakto tute ne aliigus al li la malsanojn aŭ la virtojn pro la nura
modifo de la eksteraj aspektoj. Estas grave, ke ni nur rimarku la ampleksiĝon
de tiuj aspektoj, komparante la surteran sferon kun tiu de la agado de la
elkarniĝintoj.
Prezentu al vi
homon, kiu translokiĝas de sia vilaĝo en modernan metropolon. Kiel li kondutos,
se li ne estos bone preparita por la devoj de sia nova vivo?
La komparo estas
ja modesta, sed ĝi servas por klarigi, ke la morto ne estas salto en la Naturo.
La animo daŭrigos sian evoluan iradon sen iaj eksterordinaraj mirakloj.
La du mondoj,
videbla kaj nevidebla, interprenetras, kaj,se la homo estas nekapabla percepti
la sferon de la nemateria vivo, estas pro tio, ke lia sensorio kapablas kapti
nur iujn perceptojn, kaj dume al li ne estas eble trairi la mallarĝan fenestron
de la kvin sentumoj.
Libro:La
Konsolanto –Emmanuel / Chico Xavier.
147 –Proporciona
a morte mudanças inesperadas e certas modificações rápidas, como será de
desejar?
A morte não
prodigaliza estados miraculosos para a nossa consciência.
Desencarnar é
mudar de plano, como alguém que se transferisse de uma cidade para outra, aí no
mundo, sem que o fato lhe altere as enfermidades ou as virtudes com a simples
modificação dos aspectos exteriores. Importa observar apenas a ampliação desses
aspectos, comparando-se o plano terrestre com a esfera de ação dos
desencarnados.
Imaginai um
homem que passa de sua aldeia para uma metrópole moderna. Como se haverá, na
hipótese de não se encontrar devidamente preparado em face dos imperativos da
sua nova vida?
A comparação é
pobre, mas serve para esclarecer que a morte não é um salto dentro da Natureza.
A alma prosseguirá na sua carreira evolutiva, sem milagres prodigiosos.
Os dois planos,
visível e invisível, se interpenetram no mundo, e, se a criatura humana é
incapaz de perceber o plano da vida imaterial, é que o seu sensório está
habilitado somente a certas percepções, sem que lhe seja possível, por enquanto,
ultrapassar a janela estreita dos cinco sentidos.
Livro: O
Consolador –Emmanuel / ChicoXavier.
Nenhum comentário:
Postar um comentário