305. – Kiel
devas esti komprenata, laŭ spirito kaj vero, la jena aserto de la Majstro: –
“Ĉar mi venis, por kontraŭmeti viron kontraŭ lian patron, kaj filinon kontraŭ
ŝian patrinon, kaj bofilinon kontraŭ ŝian bopatrinon”? Jesuo / Mateo, 10:35.
– Ankaŭ rilate
tion ni devas konsideri la antikvan karakteron de la hebrea lingvo, kun ĝia
energia esprimmaniero. Estus absurde akcpeti, ke la Sinjoro venis, por estigi malordon
en la sankta sistemo de la homa familio, ĉe ĝiaj noblaj amaj esprimoj, sed oni
devas kompreni, ke liaj konsolaj instruoj estos la dia fermento de la opinioj,
fermento estiganta la naturajn movadojn de la renovigaj ideoj,
prilumantaj la interno de ĉiu homo, per la propra diligento, por la feliĉo de
ĉiuj koroj.
Libro: La
Konsolanto
Emmanuel / Chico
Xavier.
305 – A
afirmativa do Mestre: - “Porque eu vim pôr em dissensão o filho contra seu pai,
a filha contra sua mãe e a nora contra sua sogra” – como deve ser compreendida
em espírito e verdade?
-Ainda aqui,
temos de considerar a feição antiga do hebraico, com a sua maneira vigorosa de
expressão. Seria absurdo admitir que o Senhor viesse estabelecer a perturbação
no sagrado instituto da família humana, nas suas elevadas expressões afetivas,
mas, sim, que os seus ensinamentos consoladores seriam o fermento divino das
opiniões, estabelecendo os movimentos naturais das idéias renovadoras, fazendo
luz no íntimo de cada um, pelo esforço próprio, para felicidade de todos os
corações.
Livro: O
Consolador.
Emmanuel / Chico
Xavier.
Nenhum comentário:
Postar um comentário