La kulto por la
morto kaj la metempsikozo
Unu el la ĉefaj
trajtoj de tiu granda popolo estis ĝia insista kaj konstanta zorgo pri la
Morto. Ĝia vivo estis nur ia klopodo por bone morti. Ĝiaj papirusoj kaj freskoj
estas plenaj de konsolantaj misteroj pri la transtombo.
Tio estas
komprenebla. Tiu granda popolo de la faraonoj konservis la rememoron pri sia
dolora ekzilo sur la malluman surfacon de nia tera mondo. Kaj tia humiligo tiom
doloris ĝin, ke el la rememoro pri sia pasinteco ĝi kreis la teorion pri la
metempsikozo, kredante, ke la animo de homo povas reveni en la korpon de ia
senraciulo, laŭ puna ordono de la dioj. La metempsikozo estis frukto de ĝia
amara impreso pri la al ĝi trudita peniga ekzilo sur la teran medion.
Tial oni
elpensis ian serion da ritoj kaj ceremonioj por soleni la revenon de siaj
fratoj al la spirita patrujo. La misteroj de Izisa kaj Oziriso estis nenio
alia, ol simboloj pri la spiritaj fortoj direktantaj la fenomenojn de la morto.
Libro: Sur vojo
al la Lumo.
Emmanuel / Chico
Xavier.
O CULTO DA MORTE
E A METEMPSICOSE
Um dos traços
essenciais desse grande povo foi a preocupação insistente e constante da morte.
A sua vida era apenas um esforço para bem morrer. Seus papiros e afrescos estão
cheios dos consoladores mistérios do além-túmulo.
Era natural. O
grande povo dos faraós guardava a reminiscência do seu doloroso degredo na face
obscura do mundo terreno. E tanto lhe doía semelhante humilhação, que, na lembrança
do pretérito, criou a teoria da metempsicose, acreditando que a alma de um homem
podia regressar ao corpo de um irracional, por determinação punitiva dos
deuses. A metempsicose era o fruto da sua amarga impressão, a respeito do
exílio penoso que lhe fora infligido no ambiente terrestre.
Inventou-se,
desse modo, uma série de rituais e cerimônias para solenizar o regresso dos
seus irmãos à pátria espiritual. Os mistérios de Ísis e Osíris mais não eram
que símbolos das forças espirituais que presidem aos fenômenos da morte.
Livro: A Caminho
da Luz.
Emmanuel / Chico
Xavier.
Nenhum comentário:
Postar um comentário