La kastoj
La hinda popolo,
malgraŭ sia alta grado da progreso en la spiritaj sciencoj, entute ne sufiĉe
profitis sian abundon da sanktaj spertoj. Ĝiaj kondukantoj konis la altajn
celojn de la vivo. Ili neprecize rememoris la promesojn de la Sinjoro, antaŭ ol
sia reenkarniĝo ĉe la laboroj en la peniga ekzilejo. La pruvo pri tio estas, ke
ili akceptis ĉiujn grandajn misiistojn de la pasinteco, vidante en ili la
avatarojn de sia Savanto. Viaso estis ilo de la lecionoj de la Kristo, ses mil
jarojn antaŭ la Evangelio, kies epopeo, en siaj plej malgrandaj detaloj, estis
antaŭvidita de la hindaj inicitoj, kelkajn miljarojn antaŭ la organizado de Palestino.
Kriŝno, Budho kaj aliaj granduloj senditaj de Jesuo al la fizika mondo, por
eldirado de liaj savantaj veraĵoj, estis komprenataj de la granda
popolo, sur kies frunton la Sinjoro, en ĉiuj tempoj, direktis la diajn helecojn
de sia sindona kaj kompatema amo. Sed kvazaŭ la afero estus determinita de
dolora psika atavismo, la hinda popolo, malgraŭ siaj spiritecaj
tradicioj, lasis kreski en sia koro la dornon de fiero, kiu ja kaŭzis ĝian ekzilon
sur la Teron.
Baldaŭ la
organizado de kastoj apartigis la hindajn kolektivojn por ĉiam. Tiuj kastoj
stariĝis ne nur kun hierarkia senco, sed ankaŭ kun signifo de ia fiera kaj absoluta
supereco. La profundaj radikoj de ia potenca vanteco dividas la homojn sur la
socia kaj religia kampo. La efektivaj idoj de la lando sin nomas arjoj, origina
nomo de ilia primitiva raso, kaj ilia religia sistemo entute nomiĝas
“Arja-Darmo”, kiun, laŭ sia aserto, ili alportis el sia malproksima origino,
kie ne ekzistas specialaj kolektivoj aŭ centra aŭtoritatulo, sed profunda kaj
mirinda libereco je sento.
Libro: Sur Vojo
al la Lumo.
Emmanuel / Chico
Xavier.
AS CASTAS
O povo hindu,
não obstante o seu elevado grau de desenvolvimento nas ciências do Espírito,
não aproveitou de modo geral, como devia, o seu acervo de experiências
sagradas. Seus condutores conheciam as elevadas finalidades da vida.
Lembravam-se vagamente das promessas do Senhor, anteriores à sua reencarnação
para os trabalhos do penoso degredo. A prova disso é que eles abraçaram todos
os grandes missionários do pretérito, vendo neles os avatares do seu Redentor.
Viasa foi instrumento das lições do Cristo, seis mil anos antes do Evangelho,
cuja epopeia, em seus mínimos detalhes, foi prevista pelos iniciados hindus, alguns
milênios antes da organização da Palestina. Krishna, Buda e outros grandes
enviados de Jesus ao plano material, para exposição de suas verdades
salvadoras, foram compreendidos pelo grande povo sobre cuja fronte derramou o
Senhor, em todos os tempos, as claridades divinas do seu amor desvelado e
compassivo. Mas, como se a questão fosse determinada por um doloroso atavismo
psíquico, o povo hindu, embora as suas tradições de espiritualidade, deixou
crescer no coração o espinho do orgulho que, aliás, dera motivo ao seu exílio
na Terra.
Em breve, a
organização das castas separava as suas coletividades para sempre. Essas castas
não se constituíam num sentido apenas hierárquico, mas com a significação de uma
superioridade orgulhosa e absoluta. As fortes raízes de uma vaidade poderosa
dividem os espíritos no campo social e religioso. Os filhos legítimos do país
dão-se o nome de árias, designação original de sua raça primitiva, e o seu
sistema religioso, de modo geral, chama-se "Ária-Darma", que eles
afirmam trazer de sua longínqua origem, e em cujo seio não existem comunidades
especiais ou autoridade centralizadora, senão profunda e maravilhosa liberdade
de sentimento.
Livro: A Caminho
da Luz.
Emmanuel / Chico
Xavier.
Nenhum comentário:
Postar um comentário