APLIKATAJ
SCIENCOJ
96. – Ĉu ĉia
korpa malsano havas spiritajn kaŭzojn?
– La vundoj de
la animo manifestiĝas tra la homa envolvaĵo. La malsana korpo spegulas la
internan staton de la malsana Spirito. La patogenezo estas tuto da malsuperaĵoj
de la psika aparato.
En la animo
kuŝas ja la primara fonto de ĉiuj definitivaj kuracaj rimedoj. La farmacia
helpo en la mondo ne povas formovi la transcendajn kaŭzojn de la malsana
karaktero de la individuoj. La efika kuracilo estas en la agado de la malsana spirito
mem.
Vi povas
kontraŭdiri, ke la injekcioj kaj tablojdoj forigas la doloron; sed la malsano
reaperos pli malfrue en la ĉeloj de la korpo. Afliktite, vi demandos pri la
malsanoj nekuraceblaj por la surtera scienco, kaj mi diros al vi, ke la
reenkarniĝo per si mem jam prezentas, en la cirkonstancoj de la mondo maljuniĝinta
pro la misuzoj, ian stadion de flegado kaj kuracado, kaj ke estas animaj
malsanoj tiel persitaj, ke ili povas postuli plurajn sinsekvajn stadiojn, kun
la sama intensecon, kiel en la regeneraj procesoj.
97. – Se la
malsanoj havas spiritan originon, ĉu estas ĝusta la aplikado de homaj
medikamentoj, de la kirurgo, ktp, ktp?
– La homo devas
mobilizi ĉiujn atingeblajn rimedojn por sia organa ekvilibro. Ankoraŭ dum longa
tempo, la homaro ne povos forlasi la kontribuon de la kuracisto, de la
kirurgisto kaj de la farmaciisto, misiuloj de la kolektiva bono. La homo flegos
la korpan sanon, ĝis li lernos antaŭsavi kaj defendi ĝin, konservante la
altvaloran sanon de sia animo.
Super ĉio, ni
devas konfesi, ke la servoj por defendo de la organaj energioj, ĉe la homaj
procesoj, kiel ili nun efektiviĝas, certigas la firmecon de granda fabrikejo de
sanktigaj penoj en la mondo. Sed kiam la spirita homo superregos la fizikan
homon, tiam la medikamentaj elementoj el la Tero estos ŝanĝitaj en la bonegajn
psikajn rimedojn, kaj tiu granda fabrikejo aliiĝos en sanktejon de spiritaj
fortoj kaj eblecoj ĉe la animoj.
98. – Ĉe la
procesoj de sanigo, kiel ni komprenu la fluigon de emanaĵo?
– Same kiel la
transfuzo de sango estas ia renovigo de la fizikaj fortoj, tiel same la fluigo
de emanaĵo estas ia transfuzo de psikaj energioj, kun la diferenco, ke la
organaj rimedoj estas eltirataj el limigita provizejo, kaj la psikaj elementoj venas
el la senlima provizejo de la spiritaj fortoj.
99. – Kiel ni
ricevu kaj fluigu emenaĵon?
– La fluigo de
emanaĵo povos obei procedon kun plej granda procento da fidindeco, ne nur por
la aplikanto, sed ankaŭ por la ricevanto. Ni klarigu tamen, ke la fluigo de emanaĵo
estas la trandono de psika kaj spirita forto, estante nenecesa ĉia fizika
kontakto ĉe ĝia aplikado.
100. – Ĉu la
tiel nomata “benado”, konata en la popularaj medioj, estas ia aspekto de la
fluigo de emanaĵo?
– Ĉiam, kiam ili
estas uzataj por karitato, la tiel nomataj “benadoj”, tiel komunaj en la
populara medio, estas malgravaj aspektoj de la regenera fluigo de emenaĵo,
vulgarigita ĉe la spiritistaj helpinstitucioj.
Jesuo donis al
ni la unuan ekzemplon tiaspecan, surmetante siajn diajn manojn sur malsanulojn
kaj suferantojn, pri kio Li estis imitata de la apostoloj de la primitiva
Kristanismo.
“Ĉiu bona donaĵo
kaj ĉiu perfekta donado estas de supre” – diris la apostolo, en siaj profundaj
instruoj.
La praktiko de
la bono povas prezentiĝi laŭ plej diversaj aspektoj. Sed ĝia esenco estas ĉiam
la sama antaŭ la Sinjoro.
Libro: La
Konsolanto.
Emmanuel / Chico
Xavier.
CIÊNCIAS
APLICADAS
96 – Toda
moléstia do corpo tem ascendentes espirituais?
As chagas da
alma se manifestam através do envoltório humano. O corpo doente reflete o
panorama interior do espírito enfermo. A patogenia é um conjunto de
inferioridades do aparelho psíquico.
E é ainda na
alma que reside à fonte primária de todos os recursos medicamentosos definitivos. A
assistência farmacêutica do mundo não pode remover as causas transcendentes do
caráter mórbido dos indivíduos. O remédio eficaz está na ação do próprio
espírito enfermiço.
Podeis objetar
que as injeções e os comprimidos suprimem a dor; todavia, o mal ressurgirá mais
tarde nas células do corpo. Indagareis, aflitos, quanto às moléstias incuráveis
pela ciência da Terra e eu vos direi que a reencarnação, em si mesma, nas
circunstâncias do mundo envelhecido nos abusos, já representa uma estação de
tratamento e de cura e que há enfermidades d’alma, tão persistentes, que podem
reclamar várias estações sucessivas, com a mesma intensidade nos processos
regeneradores.
97 – Se as
enfermidades são de origem espiritual, é justo a aplicação dos medicamentos
humanos, a cirurgia, etc, etc?
- O homem deve
mobilizar todos os recursos ao seu alcance, em favor do seu equilíbrio
orgânico. Por muito tempo ainda, a Humanidade não poderá prescindir da
contribuição do clínico, do cirurgião e do farmacêutico, missionários do bem
coletivo. O homem tratará da saúde do corpo, até que aprenda a preservá-lo e
defende-lo, conservando a preciosa saúde de sua alma.
Acima de tudo,
temos de reconhecer que os serviços de defesa das energias orgânicas, nos
processos humanos, como atualmente se verificam, asseguram a estabilidade de
uma grande oficina de esforços santificadores no mundo.
Quando, porém, o
homem espiritual dominar o homem físico, os elementos medicamentosos da Terra
estarão transformados na excelência dos recursos psíquicos e essa grande
oficina achar-se-á elevada a santuário de forças e possibilidades espirituais
junto das almas.
98 – Nos
processos de cura, como deveremos compreender o passe?
- Assim como a
transfusão de sangue representa uma renovação das forças físicas, o passe é uma
transfusão de energias psíquicas, com a diferença de que os recursos orgânicos
são retirados de um reservatório limitado, e os elementos psíquicos o são do
reservatório ilimitado das forças espirituais.
99 – Como deve
ser recebidos e dados o passe?
- O passe poderá
obedecer à fórmula que forneça maior porcentagem de confiança, não só a quem o
dá, como a quem o recebe. Devemos esclarecer, todavia, que o passe é a
transmissão de uma força psíquica e espiritual, dispensando qualquer contacto
físico na sua aplicação.
100 – A chamada
“benzedura”, conhecida nos meios populares, será uma modalidade do passe?
- As chamadas
“benzeduras”, tão comuns no ambiente popular, sempre que empregadas na caridade,
são expressões humildes do passe regenerador, vulgarizado nas instituições
espirituais de socorro e de assistência.
Jesus nos deu a
primeira lição nesse sentido, impondo as mãos divinas sobre os enfermos e
sofredores, no que foi seguido pelos apóstolos do Cristianismo primitivo.
“Toda boa dádiva
e dom perfeito vêm do Alto” – dizia o apóstolo, na profundeza de suas
explanações.
A prática do bem
pode assumir as fórmulas mais diversas. Sua essência, porém, é sempre a mesma
diante do Senhor.
Livro: O
Consolador.
Emmanuel / Chico
Xavier.
Nenhum comentário:
Postar um comentário