APLIKATAJ
SCIENCOJ
101.
– Kial ne estas permesite al la Spiritoj la revelacio de procesoj de kuracado
de lepro, kancero, ktp?
– Antaŭ ĉia konsidero, ni ekzamenu la
provoleĝon kaj la neceson de ĝia plenumado.
En
la naturo mem de la Tero kaj ĉe la organizado de la fluidaĵoj propraj al via
planedo kuŝas ja ĉiuj tiuj rimedoj ĝis hodiaŭ nekaptitaj de la homa scienco.
Jesuo kuracadis la leprulojn per la simpla surmeto de siaj manoj.
La
spirita plano ne povas rompi la ritmon de la leĝoj de la diligenteco, same kiel
la direkcio de unu lernejo ne povas klarigi la problemojn rilatajn al la
evoluado de siaj lernantoj.
Krom
tio, la nekuracebla malsano portas en si profundajn bonojn. Kio estus kun la
surteraj kreitoj sen la doloraj malsanoj putrigantaj al ili la vantamon? Ĝis
kie povus iri la fiero kaj la aroganteco de la homa spirito sen la konstanta
minaco de ia febla, turmentita karno?
Ni
observu la Diajn donacojn sur la kampo de la grandaj eltrovoj, donacoj
mobilizitaj por la ekstermomilitoj, kaj ni rigardu kun simpatio la hospitalojn
izolitajn kaj mallumajn, kie multfoje la homa animo enfermiĝas por la necesaj
meditadoj.
102.
– Ĉu la amikaj Spiritoj povas influi la mikroban flaŭron ĉe la nekuraceblaj
malsanoj, mildigante la suferojn de la homo?
–
La amikaj Spiritoj povas malgradigi la intensecon de la doloro ĉe la
nekuraceblaj malsanoj, kaj tute forigi ĝin, se tiu bono povos efektiviĝi en la
kadro de la individuaj provadoj, laŭ la saĝaj, favorkoraj projektoj de la
supera sfero.
103. – Ĉe la kuracado fare de la amikaj
Spiritoj, ĉu la akvo magnetizita por unu malsanulo havas la saman efikon sur alian
malsanulon?
–
Ĝenerale, la akvo povas esti magnetizita en profito por ĉiuj; sed ĝi ankaŭ
povas esti magnetizita speciale por ia malsanulo, kaj, tiaokaze, konvenas, ke
la uzo estu persona kaj ekskluziva.
104.
– Por ke la amikaj Spiritoj povu magnetizi puran akvon, ĉu ekzistas specialaj
kondiĉoj, kiel, ekzemple, la ĉeesto de sanigivaj mediumoj, kuniĝoj de diversaj
personoj, ktp, ktp?
–
La karitato ne povas priatenti specialajn situaciojn.
La
ĉeesto de sanigivaj mediumoj, tiel same kiel la specialaj kunsidoj, neniel
povas esti la prezo de bonfaro al la malsanuloj, ĉar la rimedoj de la spiritaj
gvidantoj, en tiu agokampo, povas nedependi de la mediuma kunlaboro, konsidere
al la problemo de la individuaj meritoj.
105.
– Ĉu la fakto, ke unu spirita gvidanto receptas por ia malsanulo, nepre
signifas, ke tiu ĉi estos resanigita?
–
Ankaŭ la spirita gvidanto estas frato kaj amiko, kiu neniam vundos viajn plej
karajn esperojn.
Konsilante
pri la uzo de medikamenta substanco, rekomendante ĉi tiun aŭ tiun antaŭzorgon,
li kunlaboros por la pliboniĝo de malsanulo, kaj, se eble, por lia kompleta
fizika resaniĝo, sed li ne povos modifi la leĝon de la provoj aŭ la superegajn
projektojn de la superaj sferoj, okaze de elkarniĝo, ĉar, laŭ la Leĝo, nur Dio,
lia Kreinto, povas lin senigi de suferoj.
106.
– En kazoj de nekuracebla malsano, ĉu eŭtanazio estas bono?
–
La homo ne havas la rajton praktiki eŭtanazion en iu ajn okazo, eĉ ne en tiuj
okazoj, kiam ĝi estas ŝajna elmontro de bonfaro.
Daŭra
agonio povas havi utilegan celon por la animo kaj la nekuracebla malsano eble
estas bono, kvazaŭ la sola valvo por elfluo de la
neperfektaĵoj de la spirito marŝanta al la sublima akirado de la riĉaĵoj de la
senmorta vivo. Krome, la diaj projektoj estas nesondeblaj, kaj la nefirma
scienco de la homoj ne povas decidi pri la transcendaj problemoj de la spiritaj
bezonoj.
Libro:
La Konsolanto.
Emmanuel
/ Chico Xavier.
CIÊNCIAS
APLICADAS
101
– Por que não será permitida às entidades espirituais a revelação dos processos
de cura da lepra, do câncer, etc?
Antes
de qualquer consideração, devemos examinar a lei das provações e a necessidade
de sua execução plena.
Na
própria natureza da Terra e na organização de fluídos inerentes ao planeta, residem
todos esses recursos, até hoje inapreendidos pela ciência dos homens. Jesus curava os leprosos com a simples
imposição de suas mãos divinas.
O
plano espiritual não pode quebrar o ritmo das leis do esforço próprio, como a direção
de uma escola não pode decifrar os problemas relativos à evolução de seus
discípulos.
Além
de tudo, a doença incurável traz consigo profundos benefícios. Que seria das
criaturas terrestres sem as moléstias dolorosas que lhes apodrecem a vaidade?
Até onde poderiam ir o orgulho e o personalismo do espírito humano, sem a
constante ameaça de uma carne frágil e atormentada?
Observamos
as dádivas de Deus no terreno das grandes descobertas, mobilizadas para a
guerra de extermínio, e contemplemos com simpatia os hospitais isolados e
escuros, onde, tantas vezes, a alma humana se recolhe para as necessárias
meditações.
102
– Podem os espíritos amigos atuar sobre a flora microbiana, nas moléstias incuráveis,
atenuando os sofrimentos da criatura?
As
entidades amigas podem diminuir a intensidade da dor nas doenças incuráveis,
bem como afasta-la completamente, se esse benefício puder ser levado a efeito
no quadro das provas individuais, sob os desígnios sábios e misericordiosos do
plano superior.
103
– No tratamento ministrado pelos Espíritos amigos, a água fluidificada, para um
doente, terá o mesmo efeito em outro enfermo?
A
água pode ser fluidificada, de modo geral, em benefício de todos; todavia, pode
sê-lo em caráter particular para determinado enfermo, e, neste caso, é conveniente
que o uso seja pessoal e exclusivo.
104
– Existem condições especiais para que os Espíritos amigos possam fluidificar a
água pura, como sejam as presenças de médiuns curadores, reuniões de vários elementos,etc,etc?
A
caridade não pode atender a situações especializadas. A presença de médiuns
curadores, bem como as reuniões especiais, de modo algum podem constituir o
preço do benefício aos doentes, porquanto os recursos dos guias espirituais,
nessa esfera de ação, podem independer do concurso medianímico, considerando o
problema dos méritos individuais.
105 – O fato de um guia espiritual receitar
para determinado enfermo, é sinal infalível de que o doente terá de curar-se?
O
guia espiritual é também um irmão e um amigo, que nunca ferirá as vossas mais
queridas esperanças.
Aconselhando
o uso de uma substância medicamentosa, alvitrando essa ou aquela providência,
ele cooperará para as melhoras de um enfermo e, se possível, para o pleno
restabelecimento de sua saúde física, mas não poderá modificar a lei das
provações ou os desígnios supremos dos planos superiores, na hipótese da
desencarnação, porque, dentro da Lei, somente Deus, seu Criador, pode
dispensar.
106
– A eutanásia é um bem, nos casos de moléstia incurável?
O
homem não tem o direito de praticar a eutanásia, em caso algum, ainda que a mesma
seja a demonstração aparente de medida benfazeja.
A
agonia prolongada pode ter finalidade preciosa para a alma e a moléstia incurável
pode ser um bem como a única válvula de escoamento das imperfeições do Espírito
da vida imortal. Além do mais, os desígnios divinos são insondáveis e a ciência
precária dos homens não pode decidir nos problemas transcendentes das
necessidades do Espírito.
Livro:
O Consolador.
Emmanuel
/ Chico Xavier.
Nenhum comentário:
Postar um comentário