sexta-feira, 14 de setembro de 2018

Psalmo de David – 23 / Salmo de David – 23 / Salmos – 23

Psalmo de David -23

La Eternulo estas mia paŝtisto; mi mankon ne havos.
Sur verdaj herbejoj Li ripozigas min,
Apud trankvilaj akvoj Li kondukas min.
Li kvietigas mian animon;
Li kondukas min laŭ vojo de la vero, pro Sia nomo.
Eĉ kiam mi iros tra valo de densa mallumo,
Mi ne timos malbonon, ĉar Vi estas kun mi;
Via bastono kaj apogiĝilo trankviligos min.
Vi kovras por mi tablon antaŭ miaj malamikoj;
Vi ŝmiris per oleo mian kapon, mia pokalo estas plenigita.
Nur bono kaj favoro sekvos min en la daŭro de mia tuta vivo;
Kaj mi restos en la domo de la Eternulo eterne.

Salmo de David - 23
JEHOVÁ es mi a pastor; nada me b faltará.
En lugares de delicados pastos me hará descansar; junto a aguas de reposo me pastoreará.
a Confortará mi alma; me guiará por sendas de justicia por amor de su b nombre.
Aunque ande en a valle de sombra de b muerte, no temeré c mal alguno, porque d tú estarás conmigo; tu vara y tu cayado me infundirán aliento.
Aderezas mesa delante de mí en presencia de mis angustiadores; a unges mi cabeza con aceite; mi copa está rebosando.
Ciertamente el bien y la a misericordia me seguirán todos los días de mi vida, y en la casa de Jehová moraré por largos días.

Salmos – 23
O Senhor é o meu pastor; nada me faltará.  
Deitar-me faz em pastos verdejantes; guia-me mansamente a águas tranqüilas.  
Refrigera a minha alma; guia-me nas veredas da justiça por amor do seu nome.  
Ainda que eu ande pelo vale da sombra da morte, não temerei mal algum, porque tu estás comigo; a tua vara e o teu cajado me consolam.  
Preparas uma mesa perante mim na presença dos meus inimigos; unges com óleo a minha cabeça, o meu cálice transborda.  
Certamente que a bondade e a misericórdia me seguirão todos os dias da minha vida, e habitarei na casa do Senhor por longos dias.

Nenhum comentário:

Postar um comentário