sexta-feira, 9 de agosto de 2013

Biologio / Biologia - 2

Biologio 
32. – Kiam la embrio formiĝas, ĉu okazas ia interpenetro de fluidaĵoj inter la gravedulino kaj la spirito tiam ligita al la feto? Ĉu ekzistas kontroleblaj sekvoj?
– Tiu interpenetro de fluidaĵoj estas natura kaj pravigebla, ne malofte okazigante tre subtilajn fenomenojn, kiel la tiel nomatajn “denaskajn signojn”, kiuj nur pli malfrue povos esti komprenataj de la monda scienco, pliriĉigante la kadron de valoroj de la biologio, ĉe la profunda studado de la originoj.
33. – Ĉu la Spirito, en ĉiu el siaj enkarniĝoj, rememoras siajn evoluajn stadiojn, same kiel okazas al la materia embrio, kiu rememoras, antaŭ la naskiĝo, la tutan evoluon de sia specio?
– Tiu rememoro en la plimulto da okazoj efektiviĝas pro la oportuneco, kiun ĝi donas al la enkarniĝinta animo dece konduti, en la samaj cirkonstancoj de sia kulpa pasinteco; sed ĝi ne estas ĝenerala regulo, kaj ni atentigu, ke, ju pli grandaj estas la akiraĵoj de saĝeco kaj amo, des pli malproksime troviĝos la spirito, ĉe sia surtera lernado, de tiu rememoro pri la materiaj spertoj, de kies dolora ĉeesto li tiam povos liberiĝi pro sia supera spiriteco.
34. – Ĉu la tiel nomata genealogia arbo de la homoj havas identan signifon en la spirita sfero?
– En la spirita sfero persistas la sama penado por la konservado kaj plivastigo de la familiaj korinklinoj, kaj, jen ĉe la surteraj regeneraj laboroj, jen en la sanktiga lumo de la astraj sferoj, la pasioj kaj malpuraj sentoj aliiĝas en sanktajn ligilojn de la spirito.  Sed la genealogia arbo, tiel, kiel ĝi estas konata en la surtera lukto, ne transportiĝas al la nevidebla sfero, ĉar tie la sangaj ligiloj estas anstataŭataj de la altiroj de la sublimaj amo-sentoj purigitaj per la abundo da spertoj kaj luktoj komune travivitaj.
35. – Ĉu la genetiko estas submetia al pure materiaj leĝoj?
– La genetikaj leĝoj estas gvidataj de nombraj psikaj agantoj, kiujn la surtera scienco tute ne povas formuli, konforme al siaj materialismaj postulatoj. Ofte, tiuj psikaj agantoj estas vigligitaj de la spiritaj senditoj komisiitaj por tiu aŭ alia misio ĉe la fluoj de la profunda vivofonto. Jen kial la genetikistoj ofte renkontas neatenditajn problemojn, kiuj translokas la centron de iliaj antaŭaj konkludoj.
36. – Ĉu la genetiko povas starigi rimedojn por plibonigi la homon?
– El la fizika vidpunkto, la naturo mem de la mondo senĉese plibonigas la homoj per siaj procesoj de natura selekto.
En tiu senco, la genetiko povas agi nur kopiante la propran materian naturon. Sed se tiu scienco esploros la spiritajn faktorojn, aliĝante al la altaj principoj, celantaj la prilumon de la homaj animoj, tiam ĝi povos fondi vastan servon de plibonigo kaj regenerado de la spirita homo en la mondo, des pli ĉar, alie, ĝi povos esti notinda mentoro de eŭgeniko – granda skulptisto de la ĉelaj formoj, sed ĝi estos ĉiam senefika por la homa spirito, kaj povos ja transformiĝi en abomenindan marioneton, en la senkompataj manoj de rasismaj politikistoj.
37. – Ĉu la kombinoj de genoj, konsilitaj de la genetiko, povas doni al la homo certajn kapablojn aŭ certajn inklinojn?
– Kelkaj nuntempaj scienculoj proklamas tiujn eblecojn, sed ili forgesas, ke la inklino aŭ kapablo estas atributo de la spirita individuo, neatingebla por iliaj observoprocesoj.
La genetikistoj povas efektivigi nombrajn elmontrojn de la materiaj ĉeloj; sed tiuj eksperimentoj ne iros trans tiu supraĵa kono, rilate la akirojn, provojn aŭ evoluan pozicion de la enkarniĝintaj Spiritoj
Libro: La Konsolanto – Emmanuel / Chico Xavier.
Biologia
32 – Quando o embrião está sendo formado, existe uma interpenetração de fluídos entre a gestante e a entidade então ligada ao feto? Existem conseqüências verificáveis?
- Essa interpenetração de fluídos é natural e justa, ocasionando, não raras vezes, fenômenos sutilíssimos, como os chamados “sinais de nascença” que somente mais tarde, poderão ser entendidos pela ciência do mundo, enriquecendo o quadro de valores da Biologia, no estudo profundo das origens.
33 – O Espírito, em cada uma de suas encarnações, faz recapitulação das suas etapas evolutivas, assim como se verifica com o embrião material que recorda, antes do nascimento, toda a evolução da sua espécie?
- Essa recapitulação se verifica, na maioria dos casos, pela oportunidade que oferece à alma encarnada de se portar retamente, nas mesmas circunstâncias do passado culposo; porém, não constitui regra geral, salientando-se que, quanto maiores as aquisições de sabedoria e de amor, mais afastado se encontrará o Espírito, em aprendizado na Terra, dessa rememoração das experiências materiais, de cuja intimidade dolorosa poderá então prescindir, pela sua expressão superior de espiritualidade.
34 – A denominada árvore genealógica dos seres humanos tem idêntica significação no plano espiritual?
- Na esfera espiritual persiste o mesmo esforço na conservação e dilatação dos afetos familiares e, ora nos trabalhos regeneradores da Terra, ora na luz santificante dos planos siderais, transformam-se as paixões ou sentimentos ilegítimos em sagrados liames do espírito.
A árvore genealógica, porém, como se conhece na luta planetária, não se transporta ao plano invisível, porque, aí, os vínculos de sangue são substituídos pelas atrações dos sentimentos de amor sublime, purificados no patrimônio das experiências e lutas vividas em comum.
35 – A genética está submetida a leis puramente materiais?
- As leis da genética encontram-se presididas por numerosos agentes psíquicos que a ciência da Terra está longe de formular, dentro dos seus postulados materialistas.
Esses agentes psíquicos, muitas vezes, são movimentados pelos mensageiros do plano espiritual; encarregados dessa ou daquela missão junto às correntes da profunda fonte da vida. Eis por que, aos geneticistas, comumente se deparam incógnitas inesperadas, que deslocam o centro de suas anteriores ilações.
36 – Pode a genética estatuir medidas que melhorem o homem?
- Fisicamente falando, a própria natureza do orbe vem melhorando o homem, continuadamente, nos seus processos de seleção natural. Nesse sentido, a genética só poderá agir copiando a própria natureza material.
Se essa ciência, contudo, investigar os fatores espirituais, aderindo aos elevados princípios que objetivaram a iluminação das almas humanas, então poderá criar um vasto serviço de melhoramento e regeneração do homem espiritual no mundo, mesmo porque, de outro modo, poderá ser uma notável mentora da eugenia, uma grande escultora das formas celulares, mas estará sempre fria para o espírito humano, podendo transformar-se em títere abominável nas mãos impiedosas dos políticos racistas.
37 – As combinações de “genes”, aconselhadas pela genética, podem imprimir no homem certas faculdades ou certas vocações?
- Alguns cientistas da atualidade proclamam essas possibilidades, esquecendo, porém, que a vocação ou faculdade é atributo da individualização espiritual, inacessível aos seus processos de observação.
Os geneticistas podem realizar numerosas demonstrações nas células materiais; todavia, essas experiências não passarão dessa zona superficial, em se tratando das conquistas, das provações ou da posição evolutiva dos Espíritos encarnados.
Livro: O Consolador – Emmanuel / Chico Xavier.

Nenhum comentário:

Postar um comentário